tirsdag, mai 27, 2014

Kom igjen da!!!

Det er 43 dager siden forrige tildeling. Mellom den tildelingen og tildelingen før var det 17 dager. Jeg skjønner at du ikke kan drive å tildele to ganger pr måned Kina, men en gang pr måned må du da kunne få til! I hvertfall nå, når det trolig er min tur neste gang. Makan til somling!!!

Jeg skal treffe en hel masse adopsjonsvenner 9. juni, og da akter jeg å ha med meg bilder jeg kan vise fram. Med tanke på tid til oversettelse og postgang bør du ikke tildele senere enn førstkommende fredag for at jeg skal være 100 % sikker på å ha med meg de bildene. Det er ikke bare meg som venter, hører du Kina? Det er mange som stoler på at du trår til snart.

Så kom igjen, Kina! Jeg har tro på deg. Dette klarer du.

Og kom ikke trekkende med noen en-dags-tildeling altså. Det bare sier jeg deg. Hvis du gjør det, da skal jeg ... jeg skal ... hoppe opp å bite deg i leggen. Nemlig!

- Ikke for at jeg er utålmodig, altså. Jeg er helt rolig og avbalansert. Og moden og ansvarlig. Glem for all del ikke moden og ansvarlig.

5 kommentarer:

Bente sa...

Ja, Kina - kom igjen!!!! Det er helt riktig, vi er mange som venter og heier her på sidelinjen.

Klem

Anonym sa...

Så spennende å følge med deg i innspurten! Jeg er innom og ser hver dag nå. :) Får du vite det når de kommer med tildelingene, eller får du ikke vite noe før det er oversatt og sånn? Jeg mener, om du får vite at det er blitt ny tildelingsrunde og hvor mange dager det ble...

Hilsen H.

Helene sa...

Takk, Bente! Jeg trenger all heiingen jeg kan få. :)

H.: Jeg får ikke vite noe av adopsjonsforeningen før alt er oversatt og klart, så vidt jeg har forstått. Men nå for tiden får man jo vite ting via sosiale medier lenge før de norske foreningene er klare. Flere av de utenlandske foreningene sier nemlig fra med det samme om antall LID etc. Jeg er medlem av en Facebookgruppe med andre som har LID på omtrent samme tid, og der får jeg nok vite det først. :)

Anonym sa...

Takk for info. :-) Så i ditt sidte innlegg at tildelinger antakelig er på vei, så da er det vel NOEN som vet hvem ditt barn er! :-) Masse lykke til, gleder meg til å følge med videre. :-) Hilsen H.

Helene sa...

Tanken på at noen allerede vet hvilket barn som skal bli mitt gjør meg helt svimmel, H. Det er nesten for stort til å ta inn over seg.